QuickCard
QuickCard jest usługą, która znana jest na całym świecie jako usługa kart telefonicznych.
Może ona być skonfigurowana w opcji przedpłaty lub płatności po użyciu. Główną zaletą QuickCard
jest jej dostępność z niemal każdego aparatu telefonicznego, włączając w to telefony publiczne
oraz komórkowe. Aby skorzystać z usługi należy jedynie wybrać podany numer dostępowy, wprowadzić
numer karty, a następnie wykręcić żądany numer telefonu.
QuickCard Virtual
Usługa QuickCard Virtual jest zbliżona do opisywanej wcześniej QuickCard. Podstawowa różnica między
tymi usługami polega na tym, że w przypadku QuickCard Virtual nie stosuje się karty z zapisanym kontem
usługi. Usługa QuickCard Virtual zostaje skonfigurowana dla określonych numerów telefonów, co po
wybraniu numeru dostępowego do platformy TELEBIS, umożliwia automatyczną identyfikację użytkownika.
Numer telefonu objęty usługą QuickCard Virtual zastępuje w tym przypadku numer karty (QuickCard) i jest
przekazywany publiczną siecią telefoniczną do platformy. Cecha ta jest dużą zaletą usługi, gdyż użytkownik
QuickCard Virtual nie musi pamiętać i wprowadzać dodatkowych numerów identyfikacyjnych. Usługa obejmuje
jedynie wskazane przez klienta numery telefonów, co zwiększa bezpieczeństwo dostępu niepowołanych osób do konta.
QuickCall
Główną zaletą oferowanej przez nas usługi QuickCall jest wygoda użytkowania. Usługa jest udostępniana poprzez
jednoliniowy dialer. Jest to niewielkie urządzenie podłączane pomiędzy aparatem telefonicznym, a gniazdkiem
elektrycznym. Po zainstalowaniu dialer automatycznie przechwytuje wybierane numery oraz za pomocą zainstalowanego
wewnątrz urządzenia programu łączy użytkownika z odpowiednim numerem dostępowym. Proces wybierania numeru przez
użytkownika nie ulega zmianie, gdyż nasza usługa pozwala na przeprowadzanie go w taki sam sposób jak dotychczasowo.
Dzięki QuickCall połączenie zostanie zrealizowane automatycznie bez konieczności dodatkowych działań ze strony dzwoniącego.
QuickCall Business
Podobnie jak w przypadku QuickCall, główną zaletą oferowanej przez nas usługi QuickCall Business jest wygoda użytkowania.
Podstawową różnicą usług QuickCall i QuickCall Business jest dialer - urządzenie łączące centralę telefoniczną użytkownika
z platformą TELEBIS. Za pomocą Quick Call Business użytkownik może podłączyć jednocześnie do 16 analogowych linii
telefonicznych obsługujących połączenia telefoniczne lub faksy.
Usługa QuickCall Business nie ma wpływu na funkcjonowanie centrali. Administrator centrali będzie mógł przeprowadzać
wszystkie czynności związane z fakturowaniem, tworzeniem wykazów połączeń oraz raportowaniem tak jak to czynił dotychczas.
QuickCall Business jest stworzona szczególnie z myślą o małych, średnich i dużych firmach, które posiadają swoje własne
centrale analogowe. Usługa jest dostępna wszędzie tam, gdzie TELEBIS posiada lokalne numery dostępowe - w Polsce i za granicą.
QuickCall Business ISDN
QuickCall Business ISDN został stworzony z myślą o rosnącej liczbie klientów stosujących w swoich firmach technologię
ISDN (Integrated Services Digital Network). Podobnie jak w przypadku QuickCall Business, główną zaletą oferowanej
przez nas usługi QuickCall Business ISDN jest wygoda użytkowania. Podstawową różnicą między usługami QuickCall
Business i QuickCall Business ISDN jest dialer - urządzenie łączące centralę telefoniczną użytkownika z platformą TELEBIS.
Za pomocą Quick Call Business ISDN użytkownik może podłączyć jednocześnie do 60 linii ISDN obsługujących połączenia
telefoniczne lub faksy.
Usługa QuickCall Business nie ma wpływu na funkcjonowanie centrali. Administrator centrali będzie mógł przeprowadzać
wszystkie czynności związane z fakturowaniem, tworzeniem wykazów połączeń oraz raportowaniem tak jak to czynił dotychczas.
QuickCall Business jest stworzona szczególnie z myślą o małych, średnich i dużych firmach, które posiadają swoje własne
centrale ISDN. Usługa jest dostępna wszędzie tam, gdzie TELEBIS posiada lokalne numery dostępowe - w Polsce i za granicą.
QuickCall Business Direct
Usługa QuickCall Business Direct pozwala na bezpośrednie podłączenie centrali abonenckiej klienta do sieci TELEBIS.
Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie połączenia wychodzące obsługiwane są przez nas. Usługa pozwala na realizowanie
czynności związanych z fakturowaniem, tworzeniem wykazów rozmów oraz prowadzeniem statystyk ruchu w sposób nie ulegający
zmianie. Jest to szczególnie istotne w przypadku budynków biurowych, w których mieści się kilka firm. Wielu klientów
stosuje QuickCall Business Direct jako formę zabezpieczenia przed ewentualnymi awariami w sieci operatora lokalnego.
Przed podłączeniem potencjalnego klienta przeprowadzana jest szczegółowa wizja lokalna oraz kalkulacja zysków.
Umożliwia to sprecyzowanie najlepszego rozwiązania technicznego oraz zaplanowanie procesu instalacyjnego usługi
QuickCall Business Direct. Zależnie od warunków technicznych klient może zostać podłączony przy pomocy światłowodu,
radio linii lub łącza stałego. Usługa jest dostępna wszędzie tam, gdzie TELEBIS posiada lokalne zakończenie
w strefie (cały kraj R.P.).
|